☽ Zadumam ☾: Sylwester i postanowienia noworoczne

piątek, 1 stycznia 2016

Sylwester i postanowienia noworoczne

Na wstępie przepraszam, że w zeszłym tygodniu nie pojawił się nowy post. Było to spowodowane moimi problemami z Internetem, ale na szczęście teraz wszystko powinno być ok. 

Mamy już pierwszy dzień nowego roku. Tak jak wiele innych osób prowadzących blogi, chciałabym dziś napisać coś o moim sylwestrze oraz o tym, jak podchodzę do tzw. "postanowień noworocznych".
Sylwester spędziłam wraz z moją dobrą koleżanką w jej domu. Nie była to żadna impreza, tylko prawie całkiem zwykłe spotkanie, z tą różnicą, że trochę zakrapiane alkoholem i trwające do rana. Nie abym miała coś przeciwko spędzaniu czasu w większym gronie osób, po prostu trudno zorganizować imprezę, gdy swoich znajomych, z  którymi utrzymuje się bliższy kontakt, można policzyć na palcach jednej ręki. Oczywiście nie marudzę, było fajnie. Robiłyśmy pizze, które wyszły całkiem dobre, rozmawiałyśmy o bardziej i mniej dziwnych rzeczach, takich jak strony internetowe, na których można kupić paski do spodni z ludzkiej skóry (pozdrowienia dla osób, które oglądały filmik na YT pt. "10 przerażających stron WWW" :P) oraz słuchałyśmy naszych ulubionych, satanistycznych (czyt. metalowych) piosenek.


Postanowienia noworoczne. Szczerze przyznam, że nigdy sobie takich nie robiłam. Raczej należę do osób, które jeśli już coś zmieniają w swoim życiu, to robią to jak najszybciej. Z drugiej strony nowy rok może być swego rodzaju zachętą do zmian. Wiadomo, że to nie takie łatwe i dobrze mieć dodatkowe motywacje.
A więc, czy jest coś co chciałabym zmienić lub zrobić w tym roku? Tak, mam kilka planów i rzeczy, których chcę się trzymać. Chyba najważniejszą kwestią jest dalsze pilnowanie sposobu swojego odżywiania i ćwiczeń. Trwa to już ponad rok i zawsze dążę by było w miarę możliwości coraz z tym lepiej, niż gorzej. Nie są to żadne restrykcyjne zasady, po prostu chęć polepszenia swojego samopoczucia i wyglądu ciała. Nie jest już źle, jestem z siebie dość zadowolona, ale wiem, że aby nie zaprzepaścić tego, co już osiągnęłam, muszę i będę musiała się pilnować już zawsze. Jednak nigdy nic nie robię wbrew sobie, zawsze tylko w sposób by sprawiało mi to satysfakcję i było przyjemne. 
Jeżeli jesteśmy w temacie zdrowia, to mam takie małe marzenie, aby zapisać się na jakieś zajęcia z aktywności fizycznej. Chyba najszybciej uda mi się to z ponownym zapisaniem się na kurs karate. Kilka lat temu byłam na paru lekcjach, które bardzo mi się spodobały, niestety przez pewne "komplikacje" zrezygnowałam z tego. Chciałabym tego, bo to zawsze jakieś oderwanie od życia opartego na strukturze szkoła-dom, dodatkowo nowa okazja na wzbogacenie siebie. 
Ostatnim z większych postanowień jest... ogarnięcie swojej szafy z ubraniami. Nie brzmi to tak ambitnie jak powyższe dwa plany, ale jest dla mnie dość ważne. Mówiąc dokładniej, chodzi mi tu o kupowanie już tylko ubrań, które jestem pewna, że będę nosić z zadowoleniem. Chcę zwracać większą uwagę na swój styl, który chyba jest przynajmniej w minimalnym stopniu określony. Po tych słowach niektórym może się wydawać, że mam zawaloną szafę tonami ciuchów, których nie noszę. Nie, ubrań mam wręcz bardzo mało jak na dziewczynę, ale nadal znajdą się takie, które są skazane tylko na utlenianie się. Ich też nie ma wiele, jednak co do swoich ciuchów byłabym spokojniejsza mając wyłącznie takie, które bardzo lubię, i nieważne czy będzie ich 100 czy 10, jednak przyznam, że bardziej przemawia do mnie skromniejsza ilość ciuchów. Chyba lubię się do nich "przywiązywać emocjonalnie" i nosić co drugi dzień tą samą koszulkę. :P
Przyszedł czas na podsumowujące postanowienie, do którego spełnienia niezbędne będzie trzymanie się pozostałych trzech planów. Otóż, chciałabym zawsze, a przynajmniej jak najczęściej, być z siebie zadowolona w każdym aspekcie. Z tego jak wyglądam, jaka jestem, co robię. To chyba nawet nie postanowienie, a marzenie przy moich możliwościach. Cóż, ale nikt nie zakazuje mi takiego mieć.

To tyle. Na koniec chciałabym Wszystkim życzyć szczęśliwego Nowego Roku. Jeśli także macie jakieś postanowienia, to życzę również, abyście w nich dzielnie wytrwali! :)

12 komentarzy:

  1. Życzę Ci, aby udało ci się zrealizować postanowienia!
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc życzę powodzenia w realizacji postanowień ;D Ja zamierzam w tym roku wziąć się po prostu bardziej za rysowanie i mniej więcej to tyle ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, przypomniałaś mi o rysowaniu. :D Kiedyś bardzo to lubiłam, wypada do tego powrócić.

      Usuń
  3. Ja również dołączam się do życzeń :D Mój cel w tym roku jest jeden: przystąpić i zdać egzamin na prawo jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześwietne postanowienia! Również zamierzam się pilnować z moim podejściem do fit stylu życia oraz planuję uprawiać jogę. Trzymam kciuki, bo samozadowolenie o bardzo ważny aspekt!


    Buziaki,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Ja swojego sylwestra spędziłem z moją siostrą było spoko żarcie muzyka i git ^^
    Ja nie mam postanowień noworocznych. Jak coś mam robić to robie to zaraz ! ;)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy dokładnie takie samo postanowienie noworoczne - odżywianie i ćwiczenia! :D Trzymam za Ciebie kciuki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia. :-) Też chciałabym się zapisać na jakieś zajęcia z aktywności fizycznej. Może znów zacznę chodzić na basen? Wszystkiego dobrego w nowym roku, życzę Ci samych sukcesów i spełnienia wszystkich marzeń, o których wspomniałaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kibicuję :D Osobiście nigdy takich postanowień nie robię, ale trzymam kciuki ;)
    d-y-o.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zbierałam do napisania posta o postanowieniach, ale ostatecznie minął miesiąc i... nie zebrałam tego wzystkiego do kupy ;)
    Ale mogę powiedzieć, że były podobnie do Twoich :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://w365dnidookolazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie wnoszące coś komentarze.☺