☽ Zadumam ☾: Nowy aparat! ♡

niedziela, 5 lipca 2015

Nowy aparat! ♡

Chyba od zawsze chciałam mieć własny aparat fotograficzny. Niestety u mnie w domu nikt nie miał potrzeby kupowania takiego, ponieważ jeśli już chcieliśmy zrobić jakieś zdjęcia, to zabieraliśmy nasz przedpotopowy aparat na kliszę. Jednak od dwóch dni, dzięki pomocy przyjaciela, mam swoją wymarzoną cyfrówkę (jeszcze raz dziękuję!).☺ Jeśli byłby ktoś ciekawy, to posiadam Canona IXUS 160. Wiem, że nie jest to nic dla specjalistów, ale moje wymagania jak najbardziej spełnia i myślę, że bardzo już się polubiliśmy.
Wczoraj byłam z koleżanką na małym wypadzie do miasta, głównie w celu przetestowania nowego aparatu. Porobiłyśmy parę próbnych zdjęć, które umieszczam poniżej.



 I kilka zdjęć z dzisiaj. Wszystkie robione koło mojego domu.


Moja modelka.☺


Wiem, że to nic nadzwyczajnego, ale mnie cieszy każda nowo pstryknięta fotka.☺

5 komentarzy:

  1. Prawdziwy artysta nie potrzebuje najlepszego sprzętu ;) Zdjęcia wyszły bardzo ładnie, wyraźnie, ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również od zawsze chciałam posiadać cyfrówkę, ale jakoś nigdy nie mogę sobie kupić. Cóż, może kiedyś mi się uda. Póki co, muszę zadowolić się moim telefonem. Niby zwykły Samsung, ale na jakość zdjęć narzekać nie mogę. P.S. Widzę, że mieszkasz w piękny mieście. Pozdrawiam.

    ducere-me-in-lucem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jakoś nie przepadam za fotografowaniem.
    Za to kocham wszelkie parki, więc zdjęcia przypadły mi do gustu.
    A twojej prze uroczej modelce wróżę profesjonalną karierę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Miło się je ogląda! Życzę udanych wakacji i powodzenia dalej <3

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! Zapraszam <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.com/2015/07/one-direction-concert-in-norway-oslo.html

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie wnoszące coś komentarze.☺