☽ Zadumam ☾: TAG: 15 dziwnych pytań ☺

czwartek, 16 lipca 2015

TAG: 15 dziwnych pytań ☺

Wzięło mnie dziś na napisanie posta, ale nie miałam pomysłu na temat. Doszłam do wniosku, że jakiś niezobowiązujący, luźny TAG może być dobrym rozwiązaniem.☺ Bez zbędnego gadania zaczynamy!

1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko Twoja rodzina?
Trudno mi powiedzieć, bo teraz rzadko kontaktuje się z większością rodziny. Ale raczej zawsze mówili do mnie po prostu Ania, niektórzy Anka. Śp. tato często wymyślał dla mnie różne, pieszczotliwe przezwiska lub zdrobnienia mojego imienia typu Aniulka, Niuniuś, Niurka, Aniołek.☺

2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
Obgryzam (bardzo dotkliwie) ołówki oraz gumki do mazania haha. Drugim nawykiem jest to, że zawsze  muszę mieć jak najbardziej nieskazitelną twarz, i gdy np. wyskoczy mi coś na niej, próbuję się tego pozbyć na wszystkie możliwe sposoby.

3. Czy masz jakieś dziwne fobie?
Hm, bardzo nie lubię jeść u kogoś. Gdy powiedzmy mama koleżanki proponuje mi obiad, staram się jak najszybciej stamtąd zmyć. To dość głupie, bo w restauracjach nie mam czegoś takiego.

4. Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, kiedy jesteś sam/sama?
Z reguły nie śpiewam tylko nucę. Najczęściej jakieś chwytliwe melodyjki, typu rosyjska "Kalinka".☺ Ale czy to uwielbiam, niekoniecznie, chociaż to ładna piosenka.
Jednak w tym miejscu o potajemnym uwielbieniu mogę napisać, że przepadam za ciężką muzyką, m.in. power metalem. Tajemnicą jest to dla mojej mamy, chyba zaczęłaby się mnie bać, gdyby to wiedziała, bo sama nienawidzi takiej muzyki.


W tym zakochałam się od wczoraj.♥ Chętnie nuciłabym takie piosenki, ale to bywa dość skomplikowane.☺

5. Co Cię najbardziej irytuje?
Oj, wiele rzeczy. Ale najbardziej chyba, jak spotykam się z kimś, a ten ktoś zamiast ze mną rozmawiać wgapia się w swój telefon, jest zajęty pisaniem SMS-ów itd. 
Wkurza mnie też, gdy na moją długą wypowiedź, pisemną czy ustną, otrzymuję potwierdzenie "yhy", "fajnie" lub coś w tym guście. Po prostu masakra, nawet jak o tym myślę, to czuję się zirytowana.

6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki?
Nie wiem czy coś takiego się zalicza, ale gdy właśnie ktoś mnie bardzo irytuje, to zauważyłam u siebie, że patrzę w inną stronę niż na tę osobę i zaczynam kręcić głową, wzdychać, wiercić się, wszystko aby jakoś pozbyć się wzrastającego ciśnienia haha. I aby ta osoba dostała znak, że coś jest nie tak.

7. Po której stronie łóżka śpisz?
Po lewej, często dość mocno przyciśnięta w kąt, ponieważ mój pies rozciąga się na 2/3 łóżka.☺

8. Jaki był Twój pierwszy pluszak i jak się nazywał?
Jak byłam mała miałam bardzo dużo pluszaków, ale jako jedne z pierwszych i nazwanych, pamiętam ogromnego misiaka, z bardzo adekwatnym imieniem "Olbrzym", który służył mi za fotel (i nadal mógłby nim być przez swoje rozmiary) oraz dwa mniejsze pluszaki misie - białego "Białasa" i tęczowego "Pasiaka".


9. Jaki napój zawsze zamawiasz w starbucks?
Nigdy tam nie byłam.

10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale właściwie nigdy się do niej nie stosujesz?
Chyba nie ma czegoś takiego. Jeśli już mam jakieś "zasady", to staram się zawsze do nich stosować, chociaż w gruncie rzeczy nie wiem czy jakiekolwiek posiadam. Wyglądam tak jak chcę i robię ze sobą to co chcę, według codziennych kaprysów.

11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?
W różne strony, nie mam jednej określonej. Chociaż chyba trochę częściej w lewą.

12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
Raczej żadnych niezwykłych, potrafię zwijać język w rulonik, ale wiadomo, to cecha uwarunkowana genetycznie.

13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?
Staram się jak najbardziej unikać niezdrowych rzeczy, ale najczęściej zdarza mi się skusić na coś słodkiego. Swego czasu jadłam też bardzo dużo sera, co nie do końca jest ok, chociaż chyba chwilowo się przejadłam.☺

14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz?
Do głowy przychodzi mi jedno. Nie jest to bezpośrednie powiedzenie, ale gdy jakaś osoba zaczyna przy mnie krytykować styl życia, ubierania, czy też wygląd innego człowieka, to bardzo często mówię aby spojrzała najpierw sama na siebie lub, że po prostu każdy ma prawo być takim jakim chce.

15. W czym śpisz?
W koszuli nocnej, ewentualnie czasem na jakiejś bluzce i majtkach.

To już koniec, mam nadzieję, że spodobał Wam się ten TAG w moim wykonaniu. Na pewno jeszcze czasem wrócę do takich wpisów.☺

13 komentarzy:

  1. Ale fajny TAG, zupełnie przypadkowe pytania :D Ale nie niektóre z nich odpowiedziałbym tak samo. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O wreszcie jakiś inny TAG niż LBA. Haha mam to samo nie znoszę gdy ktoś mi krótko odpisze a ja się wypocę nad treścią :D
    Pozdrawiam :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie posty, gdy autor odpowiada na pytania. Jest to łatwy sposób dowiedzenia się czegoś o nim :D
    Fajne odpowiedzi <3
    Moze obs za obs?
    http://rassbery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać TAGI :D
    Niby takie przypadkowe pytania, a mamy tyle współnego
    Obserwuję ;3

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno obgryzanie ołówków to nawyk inteligentnych ludzi :) Zabawny tag! Po prostu mnie rozwalił :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie TAG-i. A co do poprzedniego komentarza, też o tym słyszałam, więc coś w tym musi być. Pomijając, że sama to robię...
    Też chcę spać z moją psiną... Nawet jeśli by się tak rozkładała, hah.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo mój ulubiony TAG :D Też go robiłam swego czasu ;)
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Serialowego TAG-u książkowego!
    http://cordragon.blogspot.com/2015/07/serialowy-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę dziwne pytania :)

    pozdrawiam :*
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam , że ciekawy jest ten TAG :)
    obserwuję, liczę też na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz bardziej lubię tagi, a ten bardzo mi się spodobał. Też nie lubię, gdy się z kimś spotykam i ten ktoś zajmuje się telefonem. Jak napisałaś, że nie lubisz jeść obiadów u kogoś, to bardzo się zdziwiłam, ale potem uznałam, że nie jest to aż tak dziwne. Ja nie lubię jeść u kogoś, gdy jestem tam pierwszy raz lub, gdy muszę zjeść coś takiego jak spaghetti lub rosół, bo makaron zawsze się ciągnie i nie można go zjeść... "kulturalnie" ;)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie pytania dość dziwne i osobliwe, ale za to odpowiedzi bardzo ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie wnoszące coś komentarze.☺